Hjerneskadeforeningen inviterer til en hyggelig dag på Orø tirsdag den 7. juli kl. 11.00

Praktisk information:
* Mødested: Holbæk Havn (færgelejet til Orø)
* Mødetid: kl. 11.00, så vi når færgen i god tid kl. 11.30
* Prisen for færgen er 35,- kr. pr. person og for en bil 66,- kr. som du selv skal betale, ved overfart.
* Pris 295,- pr. person (inkl. frokost, vand, kaffe m/ brød)

Program:
* Afgang med færgen fra Holbæk Havn
* Frokost og kaffe på Orø Kro kl. 12.00
* Vi besøger et Veteran Landbrug
* Kaffe m/ brød på Kroen
* Hjemrejse med færgen senere på eftermiddagen

Tilmelding og betaling kr. 395,- er bindende til Lise senest den 1. juli på 2299 3972 eller mail lise-n@live.dk

Særlig behov og diæter: giv besked ved tilmeldingen
Medbring tøj efter vejret og dit gode humør 😊
Vi glæder os til en dejlig dag sammen på Orø

Venlig hilsen
Hjerneskadeforeningen Vestsjællands bestyrelse
Lise Kiving

Vi tager forbehold for ændringer