Kære alle
Skal vi prøve at sove under åben himmel, bål mad, og oplev en flot stjernehimmel. Skal vi tage på sheltertur?
I er hermed inviteret til en hyggelig sheltertur i naturen med Sydfyn og øerne! Vi tager en pause fra hverdagens travlhed og tilbringer tid sammen i naturen med bål, god mad, frisk luft og forhåbentlig masser af grin.
😊 Det er også muligt at overnatte fra lørdag til søndag eller besøge shelterpladsen om lørdagen, til nogle hyggeligt timer. Kontakt Frank eller Lonnie for aftale.
📅 Dato: fredag den 28/8 kl. 14.00 – søndag den 30/8 2026 kl. 12.00
📍 Sted: Hyllinge lejrplads ”Fodsporet”
⏰ Mødetid: 14.00 💰Pris: Kr. 250,-
Vi mødes ved shelterpladsen og starter med at få os installeret. Derefter tænder vi bål og laver aftensmad sammen. Resten af aftenen står på hygge omkring bålet, måske nogle spil eller en lille gåtur i området.

Foreløbigt program:
- Ankomst og indretning i shelter
- Tænding af bål
- Fælles aftensmad over bål
- Hygge, snak, sang og evt. spil
- Overnatning i shelter
- Morgenmad og oprydning næste dag
Medbring:
- Sovepose og liggeunderlag
- Varmt tøj (det kan blive køligt om aftenen)
- Lommelygte eller pandelampe
- Tallerken, kop og bestik
- Evt. snacks eller drikkevarer
- En god historie til bålet
- Godt humør
Tilmelding:
Giv gerne besked senest 24/8, så vi ved, hvor mange vi bliver.
Vi håber at du har lyst til at tage med til en hyggelig tur i naturen!
De bedste hilsner
Frank, Lonnie, Dan og Lise
🌲Glæder os til en tur med bål, hygge og gode grin 🔥🌙

